Tüm Kategoriler

Hakkımızda

Ülkemizin Yerli Markası MAKRO MARKET;

Makro Market yerli bir perakende markası olarak; organize ve modern bir anlayışla, üretici ve müşterilere kaliteli hizmet vermek için 1991 yılında, SONGÖR ailesi tarafından kuruldu. Zaman içinde gelişime açık, yenilikçi yaklaşımıyla nitelikli insan, yeni teknoloji, yönetim stratejileri ve planlı büyük hedefleri ile büyüdü.

Makro A.Ş, ulusal bir marka kimliği ile, ülkemizin tarım ve sanayi üretim planlamasında, müşteri taleplerini olgunlaştırmak adına bilirkişi rolünü 24 yıldır üstlenmiş modern bir perakende markası haline geldi.

Organize perakendenin gelişmesi, kayıtlı ve kurallı çalışması için Makro Market hep öncü oldu. Aynı zamanda kurucusu Şeref Songör, Türkiye Perakendeciler Federasyonu'nuda kurarak ülkemiz perakendeciliğinin güçlü ve etkin bir şekilde yapılanması çalışmalarında bulundu. Böylece sektörde toplam kalitenin gelişmesine de katkı sağladı.

Merkezi Ankara'da bulunan Makro, bir aile şirketi olup 6 ortaklı bir yapıdan oluşmaktadır. %100 Türk sermayesiyle, bugün 6 ayrı Bölge Müdürlüğü’ne bağlı 13 ilde, 192 mağazaya sahip olan Makro Market, 168.500 metrekare müşteri alanıyla hizmet veriyor. 

Makro Market, kurulduğu ilk günden itibaren örnek sosyal sorumluluk çalışmaları gerçekleştirmektedir. Eğitime ve öğrencilere verilen destekler, çevre duyarlılığı, sağlıklı yaşam ve ülke sporunun gelişmesi için yapılan katkılar, kurumsal sosyal sorumluluğa örnek teşkil etmektedir.

Makro Market, hizmet verdiği bölgelerde tespit edilen toplumsal ihtiyaçlar doğrultusunda kurguladığı sosyal sorumluluk projelerini sonuçlanana kadar takip etmektedir. Müşteri memnuniyetine odaklanan Makro Market, belirlediği sosyal sorumluluk çalışmaları ile beraber tüm projelerinde yenilikçilik, verimlilik, liderlik, duyarlılık ve güvenilirlik ilkelerine son derece önem vererek marka algısını yönetmektedir.

Kuruluş yılı: 1991

Bulunduğu il (Merkez): Ankara

Ortakları:Şeref SONGÖR,Mehmet SONGÖR,Mustafa SONGÖR,Uğur SONGÖR,Osman SONGÖR ve Aysun TÜRKMEN

Bölge Müdürlükleri: Ankara, Konya, Samsun, Kayseri, Antalya, Mersin , İstanbul ( Uyum Market )

Mağazası bulunan iller: Ankara,Samsun,Konya,Kayseri,Kırıkkale,Antalya,Mersin,Karaman,Bolu,Amasya,Yozgat,Ordu,Malatya,

                                 İstanbul -Uyum mağazaları.

Ürün kategorileri: Food, Nonfood, Fastfood

YIL BAZINDA MAĞAZA SAYISI GELİŞİMİ:

2008: 104
2009: 112
2010: 124
2011: 156
2012: 162
2013: 169
2014: 176
2015: 192 ( Makro Market )
2015: Toplam 87 ( istanbul Uyum Market )

Blog

Yukarı